tisdag 27 oktober 2009

Låt mig vara ifred?

M ger sig inte. Hon skickar offline-meddelanden på MSN där hon frågar om vi ska träffas snart. Alltså, what the fuck? Låt mig vara offline ifred? Det är ju bara en jävla tur att hon inte har mitt telefonnummer, då hade jag väl inte haft en sekund för mig själv.

Vet inte vad ni(du? Jag menar min läsare.) tycker men när någon liksom inte kan slappna av utan måste konstant försöka kontakta en på olika sätt (Mail, MSN, offline-meddelanden) så blir det ju rakt motsatt effekt. Jag drar i allafall. Får nästan lite stalkervibbar. Sen hör det ju till saken att jag aldrig var intresserad av henne. Men hon snackar om hur vi skulle passa OM vi var tillsammans och bla bla bla. Tycker inte jag visat något speciellt intresse för henne men hon har helt tydligen tolkat det på ett annat sätt. Eller så har hon inga social skills. Eller båda.
Men tydligen går det inte att undvika henne så jag antar att jag måste ta "samtalet" med henne fast det inte ens finns något mellan oss. Usch, hatar det här.

På fredag ska jag träffa B i allafall. Det känns mycket bättre. Hon kan ta att vi inte hörs på ett par dagar. Hon har ett intressant jobb. Vi delar en hel del gemensamma intressen. Hon är snygg.
Som sagt, det känns bra.

Inga kommentarer: