torsdag 19 november 2009

Vad göra?

Sen jag bestämde mig för att inte göra några dejtansträningar har naturligtvis förfrågningar stadigt strömmat in. Inte mindre än tre olika personer på lika många dagar har undrat om vi "ska hitta på något". Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. De är väl alla trevliga personer men jag vet ändå inte. Jag är nog mest intresserad av J men hon är ju borta tills efter jul någon gång. Så vad göra?
Ska jag säga ja till alla tre men göra klart för dem att jag inte är intresserad? Fast om jag blir intresserad då? Och så kommer J tillbaka? Kommer definitivt kolla läget med henne då.

Äh, fy fan vad jag hatar sånt här. Jag har ju ingen aning om J och jag någonsin kommer bli något. Lika lite som jag vet att jag och någon annan kommer bli något. Big fat Nej till alla? Ja till alla? Ja till en?

Vad ska jag göra? Någon?

Inga kommentarer: