måndag 2 november 2009

Några snabba tankar

Jag vet inte. Jag vacklar lite fram och tillbaka med B. Hon är schysst. Rolig. En bra människa liksom. Jag var väl inte helt oberörd efter fredagen. Dagen efter var jag lite bakis och började tvivla. Undrade om det kanske bara var alkoholen som hade talat. Idag är jag inte bakis och jag upptäcker med jämna mellanrum att jag sitter och tänker på henne. Vet inte hur man ska tolka det egentligen.

Häromdagen blev jag dessutom utbjuden på mera vin av någon vi kan kalla J. Jag tänker inte stänga några dörrar så out I go. Hon verkar också cool.

Det här med att dejta flera samtidigt har väl aldrig riktigt varit min grej om jag ska vara ärlig. Brukar hitta någon som verkar vara en person jag kan gilla och sedan se om det funkar. Att dejta flera samtidigt har aldrig slutat väl. Inte för mig i allafall. Å andra sidan tänker jag: - Tänk om den jag tackar nej till är den som verkligen har potential? Skulle ju vara förjävligt att inse det när det är försent.

Nu blir det så här.

Inga kommentarer: